Ψηφιακή Υπογραφή - News

Η Ψηφιακή Υπογραφή στοχεύει στην απόδειξη της γνησιότητας ενός ηλεκτρονικού εγγράφου, όπως θα συνέβαινε αντίστοιχα με την επικύρωση ενός εγγράφου σε φυσική μορφή.
Με την χρήση της Ψηφιακής Υπογραφής αποδεικνύεται ότι ένα ηλεκτρονικό έγγραφο δημιουργήθηκε πράγματι από τον συντάκτη που το υπογράφει, χωρίς να έχει αλλοιωθεί περαιτέρω.

 

Αλλάζει η Χρονοσήμανση της ΑΠΕΔ

Η ΑΠΕΔ στο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών της ενημερώνει τους συνδρομητές της ότι αλλάζει την Αρχή Χρονοσφραγίδας/ Χρονοσήμανσης του Ελληνικού Δημοσίου. Για την πρόσβαση της νέας Υπηρεσίας Χρονοσφραγίδας/ Χρονοσήμανσης, θα πρέπει να γίνει εκ νέου παραμετροποίηση της εφαρμογής που χρησιμοποιείται για την χρονοσήμανση εγγράφων, με αντικατάσταση, του υπάρχοντος συνδέσμου χρονοσήμανσης http://timestamp.ermis.gov.gr/TSS/HttpTspServer , με τον παρακάτω σύνδεσμο:

Ψηφιακή Υπογραφή με χρήση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας

Ψηφιακή υπογραφή εγγράφων με τη χρήση της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας και πιστοποιητικού από την Κεντρική Αρχή Πιστοποίησης των Ελληνικών Ακαδημαϊκών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων (HARICA): Δόθηκε η δυνατότητα στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας να αποκτήσουν ακαδημαϊκή ταυτότητα, η οποία έχει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα αποθήκευσης ψηφιακών πιστοποιητικών, πληρώντας τις προδιαγραφές «Ασφαλούς Διάταξης Δημιουργίας Υπογραφής-ΑΔΔΥ».

Υποχρεωτική Ηλεκτρονική Υπογραφή για Φορείς Δημοσίου

Υποχρεωτική είναι πλέον από 1.7.2015 η αποστολή εγγράφων για δημοσίευση στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης με χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών και προηγμένης ηλεκτρονικής υπογραφής
Tα Υπουργεία, οι Γενικές Γραμματείες, οι Ανεξάρτητες Διοικητικές Αρχές, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και οι Περιφέρειες, από την 1η Ιουλίου 2015 υποχρεούνται να αποστέλλουν υποχρεωτικά με χρήση ΤΠΕ και υπογεγραμμένα με προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή τα προς δημοσίευση στο ΦΕΚ έγγραφα της αρμοδιότητάς τους. Τα έγγραφα αυτά θα πρέπει να φέρουν και χρονοσήμανση.

Ερχεται η ψηφιακή υπογραφή - Τι είναι και πώς θα εφαρμοστεί

Σημαντική εξοικονόμηση που θα μπορούσε να φθάσει έως και το ποσό των 380 εκατ. ευρώ ετησίως θα είχε η ελληνική δημόσια διοίκηση από την υιοθέτηση της λύσης της ψηφιακής υπογραφής, ενώ επιπλέον οφέλη θα προσέφερε η περαιτέρω αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών.Αυτό υποστηρίζει μελέτη του ΙΟΒΕ που παρουσιάστηκε χθες σε ειδική ημερίδα με κεντρικό ομιλητή τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Γιώργο Κατρούγκαλο.

Εξοικονόμηση 380 εκατ. ετησίως στο Δημόσιο με ψηφιακή υπογραφή

Εξοικονόμηση 380 εκατ. ετησίως στο Δημόσιο με ψηφιακή υπογραφήΝέες ευκαιρίες για τη χώρα στον τομέα των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) εντοπίζει μια νέα μελέτη του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ). Στη μελέτη με τίτλο «Η υιοθέτηση των ΤΠΕ και η ψηφιακή ανάπτυξη στην Ελλάδα», αναφέρεται ότι η χώρα μας μπορεί να εξοικονομήσει ετησίως περίπου 380 εκατ. ευρώ, μόνον από την υιοθέτηση της ψηφιακής υπογραφής στον δημόσιο τομέα.

Πόσο ασφαλής είναι η ψηφιακή υπογραφή;

Οι ψηφιακές υπογραφές σε ψηφιακά έγγραφα είναι παρόμοιες με τις αντίστοιχες χειρόγραφες υπογραφές σε hard copy έγγραφα. Παραθέτουμε τις βασικές γνώσεις που πρέπει να έχει ο πολίτης για το τι είναι, πως λειτουργεί η ψηφιακή υπογραφή και αν είναι αξιόπιστη σε σχέση με την χειρόγραφη.

Τι είπαν οι πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν:

Σας ευχαριστούμε για το προσωπικό σας ενδιαφέρον που επιμένετε να διατηρείτε για την περίοδο που υποστηρίξατε τη συμμετοχή μας για τον διαγωνισμό του Μ.Σ.

-Εμπόριο Ειδών Διατροφής.
Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον, πλέον της εκπληκτικής κατανόησης και βοήθειας που μας μεταφέρατε και αισθανθήκαμε.
-Μουσικό Σχολείο.
Σας ευχαριστούμε για την καλή συνεργασία.
-Dentalcom.

Το τεχνικό σας τμήμα, συγκριτικά με πολλούς άλλους που έχουμε συνεργαστεί, είναι πολύ καλύτεροι με διαφορά.

-Πλαστικά Είδη